Գործնական քերականություն

  1. Կետերի փոխարեն կոչականներ գրի՛ր:

                Տատի՛կ, դինոզավրերն ինչո՞ւ են ոչնչացել:
Մարիա՛մ, դու քայլող մեքենա տեսե՞լ ես:
Նա իսկապե՞ս իր բնակարանը գազանանոցի է վերածել, Աննա՛:
Մարդն ինչքա՞ն ժամանակ կարող է դիմանալ առանց խմելու, բժի՛շկ:
Գիտե՞ս, տղա՛ս, ռոբոտներին էլ է օդ պետք:
Ի՜նչ ասես չես մտածի, մայրի՛կ, հիմա էլ որոշել ես նոր տեսակի ծաղի՞կ աճեցնել:

  1. Ա և Բ խմբերի նախադասություններում կոչականները համեմատի՛ր և տարբերությունների մասին գրի՛ր:

                Ա. Եղբա՛յր, էսպես էլ բա՞ն կլինի:
Բ. Ա՛յ եղբայր, էսպես էլ բա՞ն կլինի:
Ա. Եվ դու խուսափո՞ւմ ես հարցի պատասխանը փնտրելուց, փիլիսոփա՛:
Բ. Եվ դու խուսափո՞ւմ ես հարցի պատասխանը փնտրելուց, իմսատո՛ւն փիլիսոփա:
Ա. Լավ կլիներ, չէ՞, որ փչովի մեքենա ունենայինք, գյուտարա՛ր, ավտոտնակ էլ                                         պետք չէր լինի:
Բ. Լավ կլիներ, չէ՞, որ փչովի մեքենա ունենայինք, պարո՛ն գյուտարար,                                                     ավտոտնակ էլ պետք չէր լինի:

Երկրորդ նախադասության կոչականին ավելացված են լրացումներ

  1. Նախադասություններնավարտի՛ր:

                Նա ամեն առավոտ վազում է, որ լավ կազմվածք ունենա:
Նա ամեն առավոտ վազում է, որպեսզի առողջ լինի:
Նա ամեն առավոտ վազում է, չնայած ոչինչ չէր փոխվում:
Նա ամեն առավոտ վազում է, իսկ երեկոյան հանգստանում:
Նա ամեն առավոտ չի վազում, այլ մարվում է:

  1. Նախադասությունները տրված բառերով միացրո՛ւ և ստացի՛ր բարդ նախադասություններ:

ա) Այնքան … որ, բ) և:
Թագավորի ձայնը նվազում է: Պալատականները նրան չեն կարողանում լսել:
ա. Թագավորի ձայնն այնքան է նվազում, որ, Պալատականները նրան չեն կարողանում լսել:
բ. Թագավորի ձայնն նվազում է, և Պալատականները նրան չեն կարողանում լսել:

  1. Նոր նախադասություններ ստացի՛ր՝ տրված բարդ նախադասության ընդգծված մասը հանելով:
    Ինչպիսի՞ նախադասություններ ստացվեցին:

            Մարդը վաղուց երազում է ստանալ մի դեղ, որը կպայքարի ցանկացած   հիվանդության դեմ:
Հեքիաթներում հանդիպե՞լ ես կախարդական ջրի, որը մահացողներինփրկում ու
             առողջացնում է:
Այսօրվա Երկիրը շատ է տարբերվում նրանից, որը մարդկությունն իրկյանքի արշալույսին է
             տեսել:
Մարդիկ ավերում են Երկիրը՝ առանց մտածելու սերունդների մասին,որոնք գալու են
            իրենցից հետո:
Պատմության դասագրքերում ոչինչ չկա ամբողջ աշխարհն ընդգրկածայն պատերազմի
մասին, որ մարդիկ վարում են բնության դեմ:

Եթե ընդգծվաց հատվածը հանենք, նախադասությունը կդառնա պարզ

  1. Աև Բ տեքստերը համեմատի՛ր և դրանց տարբերությունը գտի՛ր:

 

                Ա. Քամին մարագի շուրջը պտտվեց, մտնելու ճեղք չգտավ ու ասաց.
— Մարա՛գ, դուռդ բա՛ց արա, քեզ հարդ եմ բերել:
Մարագը պատասխանեց.
— Դու իմ ունեցած հարդը մի՛ տանիր, քո բերածն ինձ հարկավոր չէ:
Բ. Քամին մարագի շուրջը պտտվեց, մտնելու ճեղք չգտավ ումարագին ասաց, որդուռը բաց անի, որովհետև ինքը նրան հարդ է բերել: Մարագը պատասխանեց, որ քամին թողիր ունեցած հարդը չտանի, իրեն նրա բերածը հարկավոր չէ:

Ա տարբերակում ուրիշի ուղղակի խոսք է, իսկ Բ խմբում հեղինակի:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s