Գործնական քերականություն

1. Նախադասության մեջ ընդգծված բառերը դարձրո´ւ եզակի և բացատրի´ր, թե
ի՞նչ է փոխվում:
Մայրը քնքշորեն շոյեց երեխայի գանգուրը:
Հուզմունքից ծունկը ծալվում էին:Տղան սահում էր դահուկով:
Շատ քայլելուց ոտքս հոգնել են:Արամը բարկությունից մատը էր կոտրատում:
Աղջիկն աչքն էր կկոցել արևից:

2. Տրված հավաքական գոյականներից յուրաքանչյուրով երկու նախադասություն 
կազմի՛ր դրանք դնելով եզակի և հոգնակի թվերով:
Ամբոխ- Ամոխի մեջ տեսավ նրան:
ոհմակ-
անտառ- Նա գիտեր երկրագնդի վրայի բոլոր անտառները:
Անտառում մոլորվել էր:
դասարան-իրենց դասարանը ամենաչարաճճին էր:
Դպրոցի բոլոր դասարանները միասին իրականացրեցին նախագիծ:
Հավաքական գոյական. կարդա՛ 
3. Բացատրի´ր, թե ինչի՛ հիման վրա են խմբավորված գոյականները:
Ա. Երեխա, կատակ, ընկեր, դաշտ, այգի, ուղղություն:
Բ. Երեխայի(ն), կատակից, ընկերոջ(ը), դաշտով, այգում, ուղղությամբ:
4. Տրված բառերի տրական հոլովը կազմի՛ր, ընդգծի՛ր վերջավորությունները և բացատրի´ր Ա  և Բ խմբերի բառերի տրական հոլովաձևերի տարբերությունը:Ա Պատուհան, մարդ, գարուն, գիշեր, կին:
Բ. Տուն, շուն, գեղեցկություն, հայր, մայր, եղբայր:
Տրական հոլով . կարդա՛ 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s