Հայկական մշակույթը 5-9-րդ դարերում

1. Ինչու՞ 4-րդ դարի վերջում հրատապ խնդիր դարձավ մայրենի գիր ու գրականություն ունենալու հարցը: Փորձե՛ք հիմնավորել:
Հայաստանում քրիստոնեությունը պետական կրոն հռչակվելուց հետո Աստվածաշունչն ընթերցվում էր ասորերեն ու հունարեն, և եկեղեցական
արարողությունների ժամանակ ժողովուրդը ոչինչ չէր հասկանում: Տրդատ Մեծի և Գրիգոր Լուսավորչի հիմնած դպրոցներում աշակերտներին սովորեցնում էին ասորերենից և հունարենից հայերեն բանավոր թարգմանություն կատարել:


2. Ներկայացրե՛ք «Պատմագրություն» բնագավառի ձեռքբերումները:
Առանձնացրե՛ք Մովսես Խորենացուն և նրա «Հայոց պատմություն»-ը:
Մովսես Խորենացին իր դարաշրջանի հայ պատմիչներից առաջինն էր, ով ամբողջական շարադրեց հայոց պատմությունը և պատմության մեջ մնաց Մեծն Քերթող, Քերթողահայր, պատմահայր անուններով։ Մովսես Խորենացու երկը բաղկացած է երեք գրքից:

3. Ներկայացրե՛ք վաղմիջնադարյան Հայաստանի Արվեստի՝ ձեր նախընտրած ճյուղը /գրավոր/.

Վաղմիջնադարյան Հայաստանում զարգացել են նաև եկեղեցական երգն ու երաժշտությունը։ Եկեղեցական արարողություններին և տոներին կատարվում
էին Մեսրոպ Մաշտոցի, Սահակ Պարթևի և Կոմիտաս կաթողիկոսի ստեղծած
շարականները։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s